• (Android/iOS) AB Transformers ქულების გაზრდა ჰაკ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ AB Transformers ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ AB Transformers IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ქულების გაზრდა ჰაკ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ AB Transformers 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ამას ვთამაშობდი, როცა პატარა ვიყავი. ჯერ კიდევ კარგია და ცოტათი არ დაბერებულა

    საკმაოდ კარგია ტრანსფორმატორებზე, მე მას 2 ვარსკვლავს ვაძლევ, ის ძალიან რთულია, როდესაც ახლახან დაიწყე

    საკმაოდ მაგარი თამაში, გაადვილა ძვირფასი ქვების მოპოვება (ისინი საკმაოდ საჭირო ხდებოდნენ, ამიტომ თამაში თითქმის ანაზღაურებადი იყო). ის ასევე ცოტათი ჩამორჩება, ამიტომ გარკვეული გაუმჯობესება კარგი იქნება. ასევე ზოგიერთი ღილაკი ძალიან მცირეა, განსაკუთრებით სირთულის სლაიდერი ნაპერწკლის გასაშვებად

    კარგი თამაშია, მაგრამ ანდროიდ 11-ზე ძალიან ძნელია, გთხოვთ გამოასწოროთ ეს.

    ეს იყო კარგი თამაში. ახლა უბრალოდ კარგი გრაფიკაა ძველი დროიდან, თუ არ გადაიხდით, მაგრამ ვერაფერს გააკეთებთ

    ეს იყო ის ადგილი, სადაც, თუ ამას გამოარჩენდით, შეგეძლოთ იყოთ იმ მოთამაშეებთანაც, რომლებმაც ფული დახარჯეს. ყველაფერი რაც თქვენ უნდა გაეკეთებინათ, იყო მისი გზა. ეს იყო ერთ-ერთი იმ მცირერიცხოვან თამაშთაგანი, რომელმაც საშუალება მისცა მათ, ვისაც არ გვქონდა რეალური ჯიბის ფული, დახარჯულიყავით თამაშზე, საბოლოოდ გავმხდარიყავით მათთან, ვინც ამას აკეთებდა. მაგრამ ახლა უფრო მეტ რეკლამას აგდებენ, რისთვისაც წინააღმდეგი არ ვიყავი, დეველოპერებს რაღაცნაირად უნდა დაეხმარონ. მაგრამ ყოველი წვრილმანის გასაკეთებლად ფულის გადახდამ შეცვალა თამაშის ბალანსი.

    ცოტა დაგვიანებული საუკეთესო თამაში ოდესმე

    ჯერჯერობით, 5 ვარსკვლავი. იმედი მაქვს, რომ ეს დოზით გართულდება, რადგან ახლახან დავიწყე lol

    თამაში კარგია, მაგრამ რეკლამა არღვევს თამაშს, მაგრამ ასე მოიქცა 1 დღის განმავლობაში, მაგრამ მან დაიწყო მოქმედება, როგორც 3D სროლის თამაში (ნუ აიძულოთ 4-დან 5-მდე თამაში ამ თამაშში), მაგრამ ეს არ იყო დიდი ნაწილი ასე გატეხვა, მაგრამ ნახვამდის: ) (ბავშვები არ თამაშობენ ამ თამაშს, გთხოვთ

    მე არ მითამაშია საუკუნეების განმავლობაში, მაგრამ მახსოვს, რომ ეს იყო შესანიშნავი თამაში 5 ვარსკვლავი

    ძალიან ჩამორჩება

    მე მომწონს გაბრაზებული ჩიტები და მიხარია, რომ ეს აპლიკაცია ჯერ კიდევ მუშაობს

    AB Transformers Arkády mqm

    თამაში გასაოცარია. მაგრამ ინტერნეტის განახლებაზე მოთხოვნა ძალიან დიდია. მე არ მაქვს ყოველთვის კავშირები ამის გასაკეთებლად. გთხოვთ, ბიჭებო, უნდა იმუშაოთ ამაზე. ჩვენ გვჭირდება უფრო თვალსაჩინო გრაფიკა.

    მე აბსოლუტურად მიყვარს ეს თამაში. ეს არის მხიარული დროის მკვლელი! ერთადერთი მიზეზი, რის გამოც ვერ შევაფასებ მას ხუთ ვარსკვლავით, არის ბოლო განახლებამ დაკარგა მთელი ჩემი პროგრესი, რაზეც ვიმუშავე. თუ ისინი დამეხმარებიან ჩემი ნივთების დაბრუნებაში, ამ 5 ვარსკვლავით შეფასების პრობლემა არ მექნება. რედაქტირება.... განახლების შემდეგ, ის ყოველ ჯერზე აგრძელებს თავიდან დაწყებას. მანამდე მიყვარდა თამაში. წაიშალა თამაში და გააგრძელებს შემოწმებას, მოაგვარებს თუ არა დეველოპერების გუნდს პრობლემას.

    მე მომწონს თამაში, მაგრამ როცა მას ვთამაშობ, ზოგჯერ შეიძლება გაიყინოს

    ეს შესანიშნავი თამაშია, მაგრამ ხალხი აკეთებს კომენტარს 2.0 განახლების შესახებ პროგრესის შესახებ და დიახ, მეც გაოგნებული ვიყავი ამ განახლებით, ახლახან მივიღე Super Rareium, მაგრამ აღმოჩნდა, რომ ეს არის იშვიათი Energon Crystal და დიდი დრო დამჭირდა. დროა მივიღო ეს. მაგრამ ასევე ჩემს მოწყობილობას აქვს ხარვეზები, მაგალითად, Cave Levels-ს აქვს რამდენიმე შენობა შუა გზაზე და ასევე გარკვეული განათება თამაშისგან ართულებს თამაშს (მაგრამ მაინც დაკვრას). იმედი მაქვს, თქვენ, როგორც დეველოპერების ბრწყინვალე გუნდი, რომელმაც ეს თამაში შესაძლებელი გახადა, ცდილობთ მაინც დაგვეხმაროთ ჩვენ მოთამაშეებს და ჩვენ ამას ვითამაშებ 7 წლის ასაკიდან და ეს თამაში ნამდვილად ბევრს ნიშნავს ჩემთვის ასე რომ გმადლობთ რომ გაიგეთ რა ხდება.

    ყოველდღიურად ვთამაშობდი ამ თამაშს და მიყვარს! მაგრამ ახლა ეს გახდა საშინელება, ლურჯი ბროლის მისიები შეუძლებელია! და სეზონური საშვი, რომელიც "უკეთესია" გაიძულებს ფულის გადახდას! მე ნამდვილად არ გირჩევთ ამ თამაშს, თუ არ გსურთ ხაზგასმა! და რა ჯანდაბაა ეს!? გადაიხდით უზარმაზარ თანხას კონუსის დასაჭერად, როდესაც შეგიძლიათ შეიძინოთ OPTIMUS MAXIMUS!? გთხოვთ, დააბრუნოთ ძველი, სასიამოვნო ვერსია, რომელიც ყველამ ვიცით და გვიყვარს.

    მე ნამდვილად მომწონს თამაში. მაგრამ მე ვერ შევდივარ ჩემს ანგარიშში. ის ამბობს, რომ ის ჯერ კიდევ განვითარების რეჟიმშია. ასე რომ, მაინტერესებდა, შეგეძლოთ თუ არა Google Play-ში შესვლის დამატება, როგორიცაა angry birds 2. და ფორმანის ღორის და მეფე ღორის პერსონაჟებს არასწორი პროპორციები აქვთ 5,6 და 7 დონეზე. ასე რომ, იმედი მაქვს, რომ ეს გამოსწორდება. მერე 5 ვარსკვლავით შევაფასებდი.

    თამაში გამუდმებით ითიშება ჩემზე, გთხოვთ, გამოასწოროთ ეს, რადგან ზოგიერთები ამას განმეორებით განიცდიან. გთხოვთ, შეასწორეთ ეს ერთხელ და სამუდამოდ! მე მინდა პასუხი სწრაფად.

    მე ძალიან მომწონს ეს თამაში, ამდენი ხანი ვთამაშობდი და ახლაც ძალიან მსიამოვნებს, გაბრაზებული ჩიტები და ტრანსფორმატორები ჩემი საყვარელი პერსონაჟებია და ეს თამაში სიხარულს მატებს ჩემს სახეზე, thx ამ საოცარი თამაშის შექმნისთვის

    ეს თამაში ძალიან გასაოცარია, მაგრამ დეველოპერები ვერ შეცვლიან ტრანსფორმატორის შესაძლებლობის სიჩქარეს

    თამაში ასევე კარგია ბავშვებისთვის.

    AB Transformers आर्केड गेम ddp

    AB Transformers Arked ywb

    ძალიან მაგარი თამაშია, მაგრამ მაინც ოდნავ ჩამორჩება, ჩემი 1 საყვარელი თამაში გააგრძელე კარგ საქმეს

    სერიოზულად!!! რას აკეთებთ ამ აპლიკაციით!!! ის მუშაობს და შემდეგ არ მუშაობს, საკმარისია ყველა საშინელი რეკლამა და ყველა არასაჭირო განახლება!!! შთაბეჭდილება არ მოახდინა და მერე თავიდან მტვირთავს!!!

    მაგარია

    წარმოუდგენელი თამაში მიყვარს დეტალები და შრომა


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :